Sarut Mana Mama Mea Versuri

16 octombrie 2012 la 20 25. Sarut mana mama mea ca ma ajuti sa ajung la soare sa mi veghezi drumul mereu iar cand voi ajunge mare te voi rasplati si eu.

Tata 40 Ideas In 2020 Tata Miss You Dad Miss You Mom

Lidia buble versuri sarut mana mama sarut mana mama plang si am obosit mi am urmat destinul dar m am ratacit mi e atat de dor de casa parea asa usor sa nu am nici o grija am ochii uscati de lidia buble sarut mana mama lyrics.

Sarut mana mama mea versuri. Sarut mana mama primul vers mereu inger pus in rama sufletului meu. Azi e ziua mamei mele cea mai buna dintre toate si in loc de doua stele am sa i fur intreaga noapte. Atât de tare mi a lipsit vorba ta dumnezeiască teiul verde înflorit şi micuţa noastră casă.

Cerul meu lipsit de nori iată vin la a ta poartă cu un braţ imens de flori. Am invatat din incercarile toate am invatat sa. Puiul meu esti bine sarut mana mama primul vers mereu inger.

Sírut mâna mama mea míi te rog şterge ţi lacrima míi eşti supíratí şi tristí şi te víd cu faţa plânsí c am plecat de lângí tine sí mi pot face un rost în lume mama mea c am plecat de lângí tine şi mí simt stríin în lume mama mea 2. Sarut mana mama plang si am obosit mi am urmat destinul dar m am ratacit mi e atat de dor de casa parea asa usor sa nu am nici o grija am ochii uscati de dor in colori am visat locul meu in lume in culori mi am pictat un nume uneori norii cad pe mine dar te aud cu vocea calda. In culori am visat locul meu in lume in culori mi am pictat un nume.

Mi e atata de dor de casa parea asa usor sa nu am nici o grija am ochii uscati de dor. Puiul meu esti bine. Carla s dreams versuri sarut femeie mana ta sarut femeie mana ta intotdeauna muncitoare atat de mica si de floare sarut femeie mana ta ca o aripa ce a zburat si a obosit neobosita sa odihneasca carla s dreams sarut femeie mana ta lyrics.

Mama e un cantec vesel. Din 1990 și până în 1999 când a murit am stat alături de mama mea mai mult decât din copilăria conștientă de pe la 4 ani și până la 22 de ani. Esti prima amintire mereu primul cuvant as vrea sa ti fiu oglinda un om bun pe pamant.

In colori am visat locul meu in lume in culori mi am pictat un nume uneori norii cad pe mine dar te aud cu vocea calda. Poezii emotionante despre mama mama este tot ce i bun de paulina popa. M a cuprins singurătatea şi un dor nebun de dumneata strânge mă la piept măicuţă şi dă mi putere de a visa.

Versuri sarut mana mama plang si am obosit mi am urmat destinul dar m am ratacit. Aproape că nu am amintiri cu ea din copilărie. Mí gândesc mamí la tine cât ai suferit pe lume.

Sírut mâna mama mea 1. Sărut mâna mamă dragă.

Sarut Mana Mama Mea Chords Chordify

Lidia Buble Sarut Mana Mama Versuri Lyrics Youtube

Lidia Buble Sarut Mana Mama Versuri Youtube

Lidia Buble Sarut Mana Mama Lyrics

Pin By Olivia Stanciu On Parintii Poems Poetry Quotes

Sarut Mana Mama Mea Negativ De La Mama Pan La Mine

Karaoke Sarut Mana Mama Mea Versuri Negativ Chords Chordify

Lidia Buble Sărut Mana Mama Versuri Lyrics Youtube

Rayvanny Ft Mr Blue Mama La Mama Video Lyrics


You have just read the article entitled Sarut Mana Mama Mea Versuri. You can also bookmark this page with the URL : https://malayfit.blogspot.com/2020/11/sarut-mana-mama-mea-versuri.html

Belum ada Komentar untuk "Sarut Mana Mama Mea Versuri"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel