Reteta Galusti Cu Prune

Nu este reteta originala inventata de mine este doar reteta traditionala sa i spunem asa cum am invatat o si eu si acum o dau mai departe. Reteta de galuste cu prune.

Galuste Cu Prune Bunătăți Din Bucătăria Gicuței

O intrebare foarte buna.

Reteta galusti cu prune. Daca e sa ma apuce vreo pofta iarna sau in miez de noapte. Găluşte cu prune făcute după cea mai simplă rețetă. Am gasit prune potrivit de mici s au aliniat si toate stelele perfect cu copiii si casa sa am timp pentru a lucra la reteta.

Reteta de gomboti cu prune galuste cu prune este una veche de familie. Sunt un desert ieftin de sezon foarte popular in ardeal si banat dar care a patruns si in alte zone ale tarii. Cum se numesc galuste sau galusti cu prune.

Oricum s ar numi mie imi aduc aminte de copilarie si incerc sa le pregatesc macar odata pe an. Ieri oscilam intre galuste cu prune sau prajitura cu prune din comoditate am ales prajitura doar ca mi au ramas prune si cum erau deja pudrate cu zahar si scortisoara mi a venit in minte fotografia ta cu galusca sectionata mi am luat inima in dinti si am facut galustele tale cu prune respectand reteta intocmai nebunie. Pe langa negresa cu nuci facuta de mama in copilarie galustele cu prune sunt favoritele mele.

Nu trebuie să fii bucătar profesionist ci dacă urmezi pașii de aici o să faci cele mai bune găluște cu prune exact ca cele din copilărie. In ardeal se numesc gomboti cu prune si cred ca vine denumirea din limba maghiara. Eu mi am dat seama ca se numesc diferit in functie de zona.

Ne au placut la toti va recomand sa le incercati neaparat si cu alte fructe cand nu este sezon de prune. începem rețeta de găluște cu prune. 50 g nuci pisate 50 g nuci intregi 200 g faină 1 kg cartofi 1 kg prune 100 g zahăr 4 5 linguri gris 5 6 linguri pesmet 70g 2 3 linguri zahăr brun vă invităm să vizionati mai jos reteta noastră video de găluste cu prune.

01 30 min costul ingredientelor pentru 7 8 portii. Galuste cu prune sau gomboti cu prune o reteta clasica sau o reteta veche asa cum o faceau mamele si bunicile noastre. Originea acestor galuste cu prune este germano austriaca knödel.

Desertul începutului de toamnă acesta este. Să facem găluște cu prune după rețeta bunicii. Intra pe site sa afli cum poti prepara galuste cu prune gomboti o reteta culinara delicioasa din categoria deserturi gatita fotografiata si prezentata.

Multumesc pentru reteta ceva similar am invatat de la prietena mea dar cu mai mult gris eu am facut intocmai ca in reteta ta si a iesit super doar ca eu am pus prunele intregi iar dupa ce le am scos samburii am pus in interiorul lor 3 4 stafide de lucrat le am lucrat cu manusi pentru ca de nevoie candva am facut perisoarele asa ca ma taiasem si am observat ca nu se lipesc deloc va. Am ajuns si eu sa fac reteta de galuste sau gomboti cu prune demult planific si acum i a venit randul.

Galuste Cu Prune Gomboti Sau Knedle Reteta Pas Cu Pas Laura Laurentiu

Galuste Cu Prune Gomboti Lalena Ro

Gomboti Cu Prune Reteta Ardeleneasca Pas Cu Pas

Galuste Cu Prune Sfatulmamicilor Ro

Galuste Cu Prune Din Aluat De Branza De Vaci Reteta Silvia Jurcovan Gastropedia Retete Culinare Minunate Retete Traditionale Retete Internationale Deserturi Si Recomandari De Meniuri

Găluște Cu Prune Plum Dumplings Traditional Romanian Food

Găluște Cu Prune Rețeta Pentru Desertul Copilăriei

Galuste Cu Prune Gomboti Cu Prune Reteta Video Jamilacuisine

Reteta Galuste Cu Prune


You have just read the article entitled Reteta Galusti Cu Prune. You can also bookmark this page with the URL : https://malayfit.blogspot.com/2021/04/reteta-galusti-cu-prune.html

Belum ada Komentar untuk "Reteta Galusti Cu Prune"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel